!-- BEGIN ADVERTSERVE CODE -->

google'de ara Dinazorların Kıyameti izle / Türkçe Dublaj Tek Parça

Fragman Tek Parça OK
Dinazorların Kıyameti izle / Türkçe Dublaj Tek Parça
4.1
IMDB: 4.1/10 ( oy)
Yönetmen : Oyuncular : Filmin Türü : -2005 ve Öncesi, Aksiyon-Macera Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler Ülke: Yapım Yılı: Süresi : (Dakika) İzlenme Sayısı : 39360 kişi
Dinazorların KıyametiDiğer Adı - A Sound of Thunder IMDB.Com Puanı - 4.1/10 Sinemalar.com puanı - 5.9/10 hdfilmizlesitesi.net Puanı - 5.4/10 Yapım Yılı - Ülke - 2005 - ABD Gösterim Tarihi - 2 Eylül 2005 Tür - Aksiyon, Bilim Kurgu Yönetmen: Peter Hyams Senaryo: Gregory Poirier, Joshua Oppenheimer Oyuncular: Edward Burns, Ben Kingsley ve Catherine McCormack Süre - 95 Dakika Filmin Özeti - Kingsley'in hazırladığı bir program çercevesinde zamanda safari yolculuğu yapıyor ve ilkel dönemlere gidip zevk için dinazor avlıyor. Fakat o esnada inanılmaz bir olay gerçekleşiyor. Adam bir kelebeği yok edince, zincirleme reaksiyon sonucu bütün bir insanlık silinir

Yorum Bölümü

    A. Ada K. 2 sene önce

    Bu 5. Denemem aynısı ölüm oyunun da da oluyor kötü internet bağlantısı diyor kapatıyor ama 5 çekiyor internet 🙁

    ali can 3 sene önce

    iyi fikir

    admin 3 sene önce

    film gerçekten çok güzel izlemenizzi tavsiye ederim

    mazlum 3 sene önce

    bakın filmi izliyorsunuz sonrada saçma sapan seyler yazmayın filim gerçekten güzeldi adı üstünde film gerçek hayat değil illaha her filimde ufacık ta olsa hata olur

    byhk 5 sene önce

    filim çekim zamanı göz önünde tutulursa çok güzeldi.

    sadce finalinde 2. bölüm gelecekmiş izlenimi uyanduryor tatmin edici değil.

    Th3blooD 6 sene önce

    sorfçu arkadaşa katılıyorum….. !!!!! size oscarı bende veriyom gidin marketten alın oscarınızı la bu zamanın yeni yetmeleri ne değişik bi üretimdir… a.. buldular kıllısını arıolar adamın ağzını da bozduruyorlar

    kadir 6 sene önce

    berbat bi filim

    faruk 6 sene önce

    BEYLER BU KADAR YORUMA GEREK YOK FİLM GÜZEL İZLEMEYEN İZLEMESİN VE SAÇMA YORUMLAR YAPMASIN BENCE ZAMANININ EN İYİ FİLM LERİNDEN BİRİ:))))

    fatih 6 sene önce

    bazı arkadaşlar filimin güzeliğinden anlamıyo çok güzel bir filim süper gerçek diyom izlemeye deyer

    gökhan 6 sene önce

    bir zamanlar tv de izlemiştim yaşımdanmı kaynaklandı bilmiyorum çok hoşuma gitmişti. aradaım aradım bulamamıştım ve şimdi siz koymuşsunuz sitenize gerçekten çok teşekkür ederim bilimkurgu için varım 🙂 güzel film

    crenberrys 6 sene önce

    jurassic park bundan milyon kat iyidir 😀

    Caner 6 sene önce

    Evrimi anlatan güzel bir film 🙂

    alemojo 6 sene önce

    senesine göre gayet iyi film tesskrler

    fersatbil 6 sene önce

    yorum yazabilmek için, önce izleyebilmem gerekmiyormu?

    sanane 6 sene önce

    allah aşkına bunun neresi güzel :,(

    sanane 6 sene önce

    1. 2. 3. ve 5.ci partı izliyemedim :(((((

    metin 6 sene önce

    site cok guzel.basarilarinizin devamini dilerim.

    tonguc 6 sene önce

    bence o kadar kötü değil. en azındn sürükleyici. görsel efektler az olsada seyredilir derim elinize ve emeğinize sağlık.
    saygılar

    EfsanEYolcU 6 sene önce

    …izlenmeye değer güzel bi film ellerine sağlık admin kardeş…

    Sorfcu 6 sene önce

    Yeni yetmeler çok yemin ediyor. Valla demek ALLAH şahidim olsun ki demek. Bilinçsiz insanların ağzına sakız olmasın bu laf lütfen. Filmi de izledim. Kötü yorum yapanlara oscar < veriyorum gidin alın kendi filminizi cekin.

    jazira 6 sene önce

    Aynen Fragmanını izlediğim kadarı ile grafiklerini sağlam tutmamışlar.. Bu Tür Dinazor Filmleri Eski çağların gerçekçiliğini yansıttığı için grafiklere Önem vermeleri Gerekirdi… Filmin Hikayesi sağlam fakat Grafik yönünden 10/3.5

    delisu01 6 sene önce

    zaman kaybı çok basit olmu

    OKAN 6 sene önce

    görsellik kötü diyonuzda siz çokmu dinazor gördünüz 😀

    FATİH 6 sene önce

    walla yorumlar beni aldı gitti. neyse bi izleyelim bakalım

    corro 6 sene önce

    tamamen zaman kaybı belki 2005te izlenile billir olabilirdi ama günümüz için berbat. çok sevip tekrar izlemek isteyenler izlesin. ama ilk defa izleyecek olanlar hiç başlamasın bile.

    admin 6 sene önce

    Kontrol edildi bir sorun yok.

    Mustafa K. 6 sene önce

    Sabah okulda bu fill mi düşünüyordum valla kalbim temiz siteye bir girdim istediğim film süpersin admin 😀

    FALCONCROW 6 sene önce

    benmi izleyemiyorum 1. partla son part çalışmıyor..bu sorunun nedeni ne olabilir…

    dizman 6 sene önce

    yapım yılında izleseydim güzel olabılırdı belkı ama şu anki filmlerle kıyasladığımda pek keyif aldğımı söyleyemicem kısacası başka bi film izleyin 🙂

    hakan 6 sene önce

    eren haklı 😀 harbiden gorsel sıfır zamanınıza yazık cok yapmacık olmuş ilk part ın yarısı olmadan kpattım

    DENİZKIZI 6 sene önce

    kötü diyen arkadaşlar filmin çekim yılına bir baksın !!
    bence günümüz teknolojisinin sahte sanal suratlarından çok daha iyi bir film
    kesinlikle izlenebilir
    eline sağlık admin bir numarasın =)))

    hakan 6 sene önce

    Film güzel …

    nËfëStÉ 6 sene önce

    kaç yaşımda izledigimi bile yatırlamıyorum admin çok eski filim ama güzel filimlerden

    crackhead 6 sene önce

    efektler bence çok basit olmuş film ise 10/4 lük bir film bence

    eren 6 sene önce

    İzlemeyin Berbat . ! 😀 1 . party izleyemedim bile 😀

    dogukan 6 sene önce

    süper bi film abmin emene saglık izlenmeye deger bi film arkadaslar zaman kaybı denecek flim değil süper bi bişi

Spoiler Ekle

Benzer Filmler

Cargo izle – Türkçe Dublaj
Cargo izle – Türkçe Dublaj IMDB 6.9
Ana, Mon Amour izle – Ana, Sevgilim 2017
Ana, Mon Amour izle – Ana, Sevgilim 2017 IMDB 7.0
Beni Adınla Çağır izle – Call Me by Your Name (2017)
Beni Adınla Çağır izle – Call Me by Your Name (2017) IMDB 8.0
Daha Yeni Başladık izle – Türkçe Dublaj Hd
Daha Yeni Başladık izle – Türkçe Dublaj Hd IMDB 4.1
Muhteşem Kadın izle – Türkçe Dublaj
Muhteşem Kadın izle – Türkçe Dublaj IMDB 7.3
A Ghost Story – Bir Hayalet Hikayesi 2017 izle
A Ghost Story – Bir Hayalet Hikayesi 2017 izle IMDB 6.9