!-- BEGIN ADVERTSERVE CODE -->

google'de ara Swordsmen: Kahraman 2011 Türkçe Dublaj izle / Tek Parça HD

Swordsmen: Kahraman 2011 Türkçe Dublaj izle / Tek Parça HD
7.0
IMDB: 7.0/10 ( oy)
Yönetmen : Oyuncular : Filmin Türü : 2011 Filmleri, Aksiyon-Macera Filmleri, Filmler, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler Ülke: Yapım Yılı: Süresi : (Dakika) İzlenme Sayısı : 50347 kişi
Swordsmen: Kahraman 2011 Türkçe Dublaj izle / Tek Part HDFilmin Orjinal Adı: Swordsmen: Wu xia Filmin IMDB Puanı:7.0/10 Filmin Sinemalar Puanı:6.5/10 Filmin hdfilmizlesitesi.net Puanı:6.7/10 Filmin Yapım Yılı - Ülkesi:2011 - HongKong , Çin Filmin Gösterim Tarihi: Filmin Türü: Aksiyon , Dram , Gerilim Filmin Yönetmen:Peter Chan Filmin Senaryosu: Joyce Chan, Oi Wah Lam Filmin Başrollerde:Donnie Yen, Takeshi Kaneshiro, Wei Tang Filmin Süresi:115 dakika Filmin Özeti:Günahkar bir Dövüş sanatları uzmanı Liu Jin-xi (Donnie Yen), yeni ve sakin bir hayata başlamak istemektedir.Ancak geçmişi peşini bırakmayacaktır.Kararlı bir Dedektif ve eski ustası tarafından Liu Jin-xi avlanılmaktadır..Hdfilmizlesitesi 720p izle iyi seyirler diler.

Yorum Bölümü

    admin 5 sene önce

    Biterken bir uyarı veriyor mu? Genelde belli süreden sonra biten bir film anlık bağlantı kopmasından kaynaklanır. Sayfayı yenileyip filmi başlatın kaldığınız yere zaman çubuğunu getiriniz.

    melankolia 5 sene önce

    admın sıte cok basarılı gercekten emegıne saglık ama bu reklam hıc olmamıs ya eskı sıstem daha ıyıydı sımdı reklamı gec dıyosun fılm bellı bı sure gelmıyo kasılıyomu ne oluo

    alii 5 sene önce

    admın ben flim mi izle ye mıyorum neden bana bu konuda yardım cı olur muusun acılı yo 5.10 dakıka sonra bıtı yo tşkederim

    ali 5 sene önce

    admın ben hıc bır flimi sonu nakadar ızleyemıyorum neden bana bu kunuda yardım cı olur muusn şimdideden tşkederim

    Go_han 5 sene önce

    Filmin sonuna resmen Gm müdhalesi var bu müdhaleyi kınıyorum!!!! . Kill Nedir LAn koca bosu rezilettiniz…

    azer 5 sene önce

    cok guzel bir film tavsiye ederim

    fatih 5 sene önce

    Pek sarmadı yazana vatandaş git çizgi film izle büyüklere göre bu.

    mehmet 5 sene önce

    donnie yen… her filmine hastayım bu adamın..ip man’den sonra en beğendiğim filmi bu..izlemeyen varsa şiddetle tavsiye ederim…

    burak 5 sene önce

    Beklentimin üzerinde bir film. beğendim.

    yılmazzz 5 sene önce

    cok kral bı fılm

    oğuz 5 sene önce

    pek sarmadı

    Cihad 5 sene önce

    Film gerçekten harika izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim ..

    inanylmz 5 sene önce

    Hocam fılm ızlenmeye deyer anlamlı ve oretıcı muthıs bir film…

    ertan 5 sene önce

    güzel bir film

    tatarovski 5 sene önce

    film super uşaklar tavsiye ederum

    frankmartin 5 sene önce

    süper film tavsiye ederim arkadaşlar admin tşkler

    YAKUP 5 sene önce

    cok guzel bir film bence

    gkhn 5 sene önce

    süper film kesinlikle izlemelisiniz don yen den böyle bir film beklemezdim konusu çok güzel

    Gercek 5 sene önce

    Filim fena değila ama filimdeki Dedektifin derdi ne anlayamadım, manyakmı, salakmı

    mehmed 5 sene önce

    Gerçekten süper bir film izlemenız gereklı ben arşivime ekledım hem zeka hem beceri (site yöneticisi fılan degılım ) iyi seyirler vakit ayırın

    cinemaskop 5 sene önce

    güzel filim tavsiye ederim

    davut 5 sene önce

    film güzelde kolunu kesmesi iyi olmadı

    Emre 5 sene önce

    Çok iyi … İp usta yıne dokturdu 😀

    si2g 5 sene önce

    fragman hatalı açılmıyor admin bi zahmet. teşekkürler

    lovehdfilm 5 sene önce

    donnie adamım.. düşünmeden izleyin bu adam ,izlenir…

    emre 5 sene önce

    selam admin film fragmanı izlenmiyor eğer düzeltirseniz sevinirim şimdiden teşekkurler

    ALİ 5 sene önce

    sahneler güzel

    kahraman kaya 5 sene önce

    gerçekden çok güzel ve harika flim donnie yen zaten bu flimde gerçekden uymuş ve ben bu filmi alt yazılı olarak en az 5 kez izledim kesinlikle izlenmesi gereken bir flim

Spoiler Ekle

Benzer Filmler

Cargo izle – Türkçe Dublaj
Cargo izle – Türkçe Dublaj IMDB 6.9
Ana, Mon Amour izle – Ana, Sevgilim 2017
Ana, Mon Amour izle – Ana, Sevgilim 2017 IMDB 7.0
Beni Adınla Çağır izle – Call Me by Your Name (2017)
Beni Adınla Çağır izle – Call Me by Your Name (2017) IMDB 8.0
Daha Yeni Başladık izle – Türkçe Dublaj Hd
Daha Yeni Başladık izle – Türkçe Dublaj Hd IMDB 4.1
Muhteşem Kadın izle – Türkçe Dublaj
Muhteşem Kadın izle – Türkçe Dublaj IMDB 7.3
A Ghost Story – Bir Hayalet Hikayesi 2017 izle
A Ghost Story – Bir Hayalet Hikayesi 2017 izle IMDB 6.9